rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo


{سلام و درود واقعا سرم شلوغه الحمدالله پس از استقبالتون و اینکه خداروشکر میکنم که مطالب رو میخونید و نظر میدید حتی در حد یک کلمه انشالله چندتا طرح بینظیر از حاج قاسم پیدا کردم فایل یا کیفیتش حجمش بالاست دارم دانلود میکنم} 
برای دیدنش انشالله فردا ساعت 2 عصر روی سایت قرار میگیره 
برای شهید جواد الله کرم هم چند تا طرح دارم دنبال میگردم  انشالله برای ایشون هم پست میگذارم 
شادی روح شهدا صلوات ...

نظرات  (۲)

۰۱ تیر ۹۹ ، ۰۸:۴۸ احد داوری
سلام
این مطلب شما هم شد مانند تبلیغات فیلم های تلویزیونی...
موفق باشید
پاسخ:
سلام 
بزرگوار اینگونه مطالب بیشتر جنبه اطلاع رسانی و تعامل با مخاطب داره حقیقتا مطالب سایت رو ببینید از این مدل مطالب خیلی کم هست ولی باز هم چشم سعی میکنم مطالب اینگونه رو با واژه خبر در تیتر بزنم تا اذیت نشید 
ممنونم که دیدید و  نقد کردید و پیام خودتون رو دادید
یاعلی 
دمت گرم همه چی عالیه🌹🌹🌹🌹
پاسخ:
سلام و درود بر شما ممنونم از نظرات تک تک شما عزیزان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی