rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

کم کم وقت رفتن است تا نگاه میکنی ...

سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۰۸ ق.ظ

تا نگاه می کنی : 


وقت رفتن است ...


عزیزان تا اینجا هر خوبی و بدی دیدید حلال کنید ...

عازم سربازی هستم ...

دعا دعا دعا 

اگر اربعین قسمتتون شد منم دعا کنید 
البته که امام حسین (ع) خودش خبر داره تلاشم رو کردم اما مثل همیشه من شرمنده شدم نتونستم خودم رو برسونم 
شاید اربعین نرفتم خیلی بیشتر ناراحتم تا از رفتن به سربازی ...
کاش میشد تو قوانین آموزشی نظام وظیفه برا اربعین یه  جا باز میکردن اما
شاید درسی تو نرفتنش باشه انشالله که از وقت های زندگیمون استفاده کنیم.


دل بریدن، پرِ پروازِ حسینیون است 
هر که از خود گذرد، در سفر کرب و بلاست...


خلاصه حلال کنید

این حلالیت نه به معنی رفتن که این سربازی بهانه ای است برای اینکه آدم ها هر از گاهی با یک توقف و یا ایست کوتاه به پشت سرشون نگاه کنن و ببینن چه کردن ؟
کجا ها تند  رفتن کجاها کند رفتن و کجا ها ضعف داشتن 
خلاصه بد نیست آدم برای شناخت خودش هراز گاهی بیشتر وقت بزاره
تا این لحظه در هر زمینه ای تلاشم رو کردم ضعف ها رو هم شناختم 
انشالله با دعای دوستان برطرف خواهم کرد 
تا الان هم از مسیر که رفتم پشیمان نیستم 


پ.ن :
من ممکنه در مسیری باشم به من برچسب .... بخورد 
اما در برخی مسائل ضعیف باشم 
و این باعث بد بینی بعضی دلسوزان و رفقا شده باشد 
این ضعفها را به پای مکتب من نگذارید 
حلال کنید یاعلی

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۷
مصطفی چ

نظرات  (۱)

۰۹ آبان ۹۷ ، ۰۸:۱۰ حجت پناه زاده
سایه ات برقرار سردار...
پاسخ:
سلام ممنونم از اینکه از وبلاگم دیدن کردید 
من یک سرباز ساده ای بیش نیستم 
انشالله ثابت قدم باشیم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی