rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

تصویر کمتر دیده شده از امام خمینی (ره)

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ب.ظ

▪️بهترین لحظات من همان موقع بود
 
▪️ ‏‏بعد از سخنرانی در بهشت زهرا امام اظهار تمایل کردند که به داخل جمعیت بروند. یک‏‎ ‎‏عکس هم از امام هست که نه عمامه دارد و نه عبا و وسط جمعیت گیر افتاده اند. امام‏‎ ‎‏بعدها می فرمودند: «من احساس کردم دارم  قبض روح می شوم».

▪️ تعبیر امام این بود که‏‎ ‎‏بهترین لحظات من همان موقعی بود که زیر دست و پای مردم داشتم از بین می رفتم. این‏‎ ‎‏خود نهایت تواضع و خلوص امام را می رساند که این طور نسبت به مردم ابراز احساسات‏‎ ‎‏داشتند.
 منبع: کتاب برداشتهایی از سیره امام خمینی، جلد۱، صفحه
۱۴۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی