rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

اولین باری که با #شهید_سید_مرتضی_آوینی برخورد داشتم توی #خرمشهر بود...
اون ایامی که جنگ تن به تن شده بود و شهر داشت سقوط می‌کرد، همه؛ زن و مرد، پیر و جوون با هر چی که داشتند دفاع می‌کردند. توی اون بحبوحه یهو یه جوونی رو دیدیم که با دوربین اومده و از من داره فیلم می‌گیره! اعصابم ریخت به هم... گفتم مرد حسابی الان وقت فیلم گرفتنه؟! اون تفنگ رو بردار چهارتا تیر بنداز سمتشون...
نمی‌بینی دارن پیش میان؟
گفت: «من به چیز دیگه‌ای مأمورم، وظیفه‌ی الان من ثبت تصاویره و وظیفه‌ی شما جنگیدن!.»
(الان می‌فهمم چی گفت... کاری که اون فیلمها کرد شاید گلوله نمی‌کرد!)
خواستم آر پی جی بزنم اونم رفت پشت سرم که ازم فیلم بگیره،
شلیک کردم و بعد نگاه کردم پشت سرم دیدم نیست!
نگو آتیشِ آر پی جی پرتش کرده بود چند متر اونورتر!
نگاه کردم دیدم سیاه و دوده زده چسبیده به دیوار!

راوی: حجت الاسلام نریمیسا (اردوی #کربلای_جبهه_ها - برادران - سال 90)

🌷 کانال شهید آوینی👇👇
@
aviny_com

نظرات  (۸)

۰۳ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۳۲ مهدی زراعتی رخشاندل
بسیار عاقل بود
نمیدونم چرا هر چی زمان میگذره تعداد عاقلا کمتر میشه؟!
یعنی الآن ...
تو خود حدیث مفصّل بخوان از این مجمل

پاسخ:
راه بسیار پر پیچ و خم است و کار مشکل انشالله که عاقبت به خیر شویم...
شناخت وظیفه از انجامش سخت تره
ان شاءالله همه وظیفه شناس باشیم
پاسخ:
انشالله
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۰۱:۰۸ محمد حسین بهارستانی
شهید آوینی افق دیدش وسیع وبلند بود انشا الله این شهید دست ما رو هم بگیره...
پاسخ:
انشالله
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۱ ....مسعود ....
متشکرم
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۲ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
:)
۰۴ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۲ ....مسعود ....
متشکرم
پاسخ:
:)
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳ گروه فرهنگی صبح امید
عقل معاد شب را مامن عشق الهی و عقل معاش جلونگاه شیاطین
۱۱ خرداد ۹۵ ، ۱۹:۱۴ گروه فرهنگی صبح امید
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی