rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

نظرات  (۶۰)

۱۸ دی ۹۸ ، ۱۶:۴۸ سعید پارسا ارسنجانی

سلام

خیلی زحمت کشیدید.

عکس های جدید و طراحی شده را هم اضافه کنید، عالی می شه

پاسخ:
سلام انشالله چندتا طرح زدم میزارم 
۳۱ خرداد ۹۹ ، ۱۴:۱۶ زندگی به شرط سید
سلام علیکم.عکسای طراحی شده تون از سردار کدوم قسمته؟
بنده چند تا عکس ناب و زیبا از سردار میخوام.چون به کارم میاد ...باید ببینم و انتخاب کنم.
ی عکسیه از سردار نیم رخ با لبخند هستند...با کیفیت ترینش رو میخوام.
از طریق سایت tineyهم دقیق نمیتونم پیدا کنم؛
یا باید براتون اپولود کنم؟
پاسخ:
اپلود کنید من نتونم پیدا کنم شاید باشند طراحانی که برای اونها بفرستم این تصاویر خام هستن طراحی هم الان دارم اپلود میکنم 
۱۲ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۲۵ حبیب عزیزی
اگه دوست داشتین به وب منم سر بزنید
پاسخ:
سلام در اسرع وقت حتما ممنونم که سر زدی
خیلی زیباست
پاسخ:
ممنونم بزرگوار 
التماس دعا
۲۷ شهریور ۹۹ ، ۰۱:۵۱ محمدحسین توکلی
سلام
آقا دمت گرم و مرطوب...
خدا خیرت بده که عکسای سردار رو گذاشتی
پاسخ:
سلام عزیز بزرگوار خیلی ممنون از شما که به ما سر زدید التماس دعا
ممنون بابت هر عکس
پاسخ:
سلام بزرگوار ممنون از شما :)
التماس  دعا
۲۸ مهر ۹۹ ، ۰۸:۵۹ مسعود داوری
بسم الله القاصم الجبارین
پاسخ:
الحمدالله که مورد استفاده قرار گرفت
ممنون واقعا با امضاتون تو پایگاهمون استفاده کردبم
پاسخ:
سلام بزرگوار الحمدالله خداروشکر 
دمت گرم خیلی خوب بود
پاسخ:
خواهش میکنم خیلی ممنونم از نظر شما بزرگوار
خوب بود ممنون
پاسخ:
ممنونم از شما برای بازدیدتون انشالله شهدا مارو نگاه کنند 
۲۷ آبان ۹۹ ، ۱۶:۰۶ محدثه غلامی
سلام ممنون اجرتون با شهدا
پاسخ:
ممنونم بزرگوار برای بازدیدتون انشالله شهدا دست مارو هم بگیرن
بسم الله قاصم الجبارین اجرتون با سرور شهیدان اام حسین
پاسخ:
ممنون از شما بازدید کننده گرامی التماس دعا
۰۵ آذر ۹۹ ، ۱۸:۲۶ محمد امین محمودی
احسنت
پاسخ:
ممنون از شما بازدید کننده گرامی
۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۹:۵۵ گروه فرهنگی هنری رسانا
سلام بر ادمین سایت

لطفا برای حمایت از ما وبلاگمان را دنبال کنید,و دنبال شوید.

باتشکر🌹

http://resanatv.blog.ir
پاسخ:
سلام حتما در اسرع وقت سر خواهم  زد 

سلام ممنون بابت عکس هایی که گذاشتید خیلی دنبال عکس باکیفیت از حاج قاسم بودم
اجرتون با شهدا
پاسخ:
خواهش میکنم التماس دعا انشالله شهدا دستمون رو بگیرن
عالیه اجرتون با امام حسین
پاسخ:
ممنون بزرگوار التماس دعا  
ممنون از مطالبتون
سلام لطفا راهنمایی کنید عکس های سردار کدوم قسمته؟
پاسخ:
سلام روی جمله ؛برای دانلود اینجا را کلیک کنید؛ در \ست کلیک کنید 
۲۵ آذر ۹۹ ، ۲۲:۲۱ امیررضا کباری
عالیه
دستون درد نکنه.
پاسخ:
ممنونم بزرگوار التماس دعا
awliiii
پاسخ:
ممنونم بزرگوار التماس دعا
خوبه
پاسخ:
ممنونم بزرگوار از بازدیدتون
التماس دعا
۰۳ دی ۹۹ ، ۱۰:۱۲ محمد حسین
بسیار ممنون
پاسخ:
ممنونم بزرگوار از بازدیدتون
دمتون گرم
پاسخ:
ممنونم بزرگوار از بازدیدتون
التماس دعا
ممنون
پاسخ:
سلام ممنون بزرگوار التماس دعا
۰۶ دی ۹۹ ، ۰۹:۲۷ محمد مهدی ابراهیمی
خیلی خوب بود
تشکرات فراوان
پاسخ:
سلام ممنون بزرگوار التماس دعا
عالی خدا خیرت بده
پاسخ:
ممنونم بزرگوار التماس دعا
ممنون
پاسخ:
سلام بزرگوار ممنون از شما التماس دعا
حاج قاسم همیشه دوستت داریم❤🥀💐🌺
پاسخ:
ممنونم بزرگوار التماس دعا
ممنونم از لطفتون🌸🌸
پاسخ:
ممنونم بزرگوار التماس دعا
۱۲ دی ۹۹ ، ۲۱:۴۵ امیر محمد سلجوقی
سلام دستتون درد نکنه ممنون
پاسخ:
ممنون از شما بزرگوار التماس دعا
ممنونم
پاسخ:
ممنون از شما بزرگوار التماس دعا
سلام خیلی خوب بود
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم بزرگوار
عالی😘
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم بزرگوار
حاجی تو قلبی
پاسخ:
سلام خیلی ممنونم بزرگوار التماس دعا
دم شما گرم
پاسخ:
سلام بزرگوار التماس دعا 
ممنونم از بازدیدتون
عالی
پاسخ:
سلام بزرگوار التماس دعا 
ممنونم از بازدیدتون
سلام . سربلند و پیروز باشید .
پاسخ:
سلام بزرگوار التماس دعا 
ممنونم از بازدیدتون
خیلی ممنونم
پاسخ:
ممنون از شما التماس داعا
سلام برادر دلقعا بسیار خوب ادیت کردی...
و بگم که ببخشید به اینا توجه کنین:
معنیِ:ایشالله:ما خدا را دفن کردیم(نعوذ بالله)
انشالله:ما خدا را ایجاد کردیم(استغفرالله)
ان شاء الله:اگر خداوند بخواهد(درستش اینه)
لطفا اصلاح کنین و انتشار دهید
و حتی ان شاالله هم غلطه و معنی دیگه میده
درستش اینه "ان شاء الله"
پاسخ:
سلام بزرگوار
ممنونم از تذکرتون
ان شاء الله بتونم رعایت کنم :)
از شما بسیار ممنونم 
دعا بفرمایید یاعلی 
سلام ممنون که این عکس ها رو گذاشتید
پاسخ:
سلام ممنونم از بازدیدتون بزرگوار 
۱۸ اسفند ۹۹ ، ۰۹:۵۳ مجتبی نوزرنژاد
سپاس
پاسخ:
سلام ممنونم از بازدیدتون بزرگوار 
عالی
پاسخ:
سلام ممنونم از بازدیدتون بزرگوار 
زنده باد سپاس ازطرح زیبایتان
راه سردار دلها ادامه دارد.......
پاسخ:
ممنونم بزرگوار از بازدیدتون :)
بسیار زیبا
پاسخ:
خواهش میکنم 
ممنون که سر زدید
تشکر فراوان
پاسخ:
خواهش میکنم 
ممنون که سر زدید
دستتون درد نکنه عالی بودن
پاسخ:
خواهش میکنم 
ممنون که سر زدید
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم 
ممنون که سر زدید
خیلی زیبا بود ممنون
پاسخ:
ممنون بزرگوار از بازدیدتون
سلام من چطوری دانلود کنم
پاسخ:
سلام


کلیک کنید 
خوب بود. ممنون
پاسخ:
سلام و عرض ادب تشکر از بازدیدتون بزرگوار
باسلام،
خیلی عالی،اجرتون با شهدا.
پاسخ:
سلام و عرض ادب 
خیلی ممنونم از نظراتون
ان شا الله شهدا دستمون رو بگیرن 
سلام ممنونم از زحمات مدیر عزیز سایت عکس سردار رو دانلود کردم
عکس های زیباتر از سایت های دیگه طراحی کنید تا ان شا الله استفاده کنیم
عکس های سردار با عنوان hero با ایده های جدید هم بسازید متشکرم😍😍😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤👍👍👍👍👍👌👌👌👌👌👌👌👌🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
پاسخ:
سلام بزرگوار ممنونم از نظراتتون حتما ان شا الله
سلام
خیلی متشکرم ممنون
دمتون گرم
پاسخ:
سلام بزرگوار ممنونم از نظراتتون دم شما هم گرم
خیلی عالیه
اجرتون با آقا امام زمان و شهدا
🙌🌹🙂
پاسخ:

سلام بزرگوار ممنونم از نظراتتون دم شما هم گرم
عالی
پاسخ:
سلام و درود بر شما ممنونم از نظرات تک تک شما عزیزان
سلام عکس هاتون خیلی عالین ممنون
پاسخ:
ممنونم بزرگوار 
سلام داداش عالی

بیشتر بزار
بیشتر😍😍
۲۵ دی ۰۱ ، ۱۳:۲۱ ابوالفضل
دمت گرم خیلی عکس های قشنگی بود
التماس دعا
حاجت روا باشید
۰۲ بهمن ۰۱ ، ۱۴:۰۹ محسن کوروند
شهادتت مبارک
حاجی خیلی جات خالیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی