rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

طراحی انواع بنر مذهبی پذیرفته میشود

جمعه, ۳ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۳۹ ب.ظ

سلام من یک طراح ساده هستم 

که بنر های مذهبی برای هیئت میزنم

اگر دوست داشتید براتون اول طرح رو میزنم داخل تلگرام میفرستم و بعد هزینه رو دریافت میکنم 

 دوتا نکته : من سرباز هستم و شیفتم 24 - 24 هست یک روز هستم و یک روز نیستم 

به این شماره در تلگرام پیام بدید و نوع کارتون رو دقیق بگید فقط مثلا یک هفته جلو تر بگید تا شرمندتون نشم  

09109751796

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۰۳
مصطفی چ

فتوشاپ

گرافیک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی