rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

📝شفافیت و ارائه خدمات بهتر عاملی برای مخالفت با استارت آپ‌های بیمه ای


🔹 مدتی است که چند استارت آپ بیمه ای شرایط خرید بیمه به صورت آنلاین را فراهم کرده اند و خدمات بهتری را نسبت به قبل ارائه می نمایند.

🔹به عنوان نمونه بازار سنتی بیمه، امکان مقایسه را برای متقاضیان خرید بیمه فراهم نمی کرد و به دلیل شرایط سخت مقایسه بیمه ‌های مختلف و عدم شفافیت حق بیمه ‌ها، خرید بیمه در یک فضای مبهمی انجام می شد. 

🔹مثلاً در بازار سنتی هنگامی که خریدار مبادرت به خرید بیمه شخص ثالث از شرکتی می کرد، این آگاهی را نداشت که مبلغ حق بیمه در شرکت ‌های دیگر و یا حتی نمایندگی ‌های دیگر همان شرکت چقدر است و این در حالی است که شرکت ‌های ارائه دهنده بیمه آنلاین مثل بیمیتو و بیمه بازار در گام اول اقدام به مقایسه شرایط و قیمت بیمه ‌های مختلف می کنند.

🔹 همین موضوع ارائه خدمات بهتر و شفافیت باعث شده است تا نمایندگان بیمه با برگزاری کمپینی تلگرامی با این کسب و کارهای نوپای اینترنتی در عرصه بیمه مخالفت کنند و در همین راستا برخی مدیران عالی شرکت‌ های بیمه نیز به جمع آنان پیوسته اند.

🔹به تازگی نیز در راستای همین برخوردها، مدیر بیمه ‌های اتومبیل شرکت بیمه ایران طی نامه ‌ای خطاب به مدیران استارتاپ‌ های فروش آنلاین بیمه، بازه زمانی ۳ روزه ‌ای را تعیین نموده است تا آن ها اقدام به حذف آرم، نشان و فروش هر یک از بیمه ‌های شرکت مذکور نمایند.

🔹 این گونه برخوردها با سیاست ‌های دولت مبنی بر حمایت از کسب ‌وکارهای نوپا و کارآفرینان حوزه کسب ‌وکارهای اینترنتی در تضاد است.

🔹حال باید منتظر ماند و دید که واکنش مدیران رده بالای دولتی چون محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همواره خود را حامی کسب و کارهای نوپای اینترنتی و استارت آپ ها معرفی کرده اند، به موضع گیری های اخیر برخی از مدیران میانی صنعت بیمه چگونه خواهد بود.

https://goo.gl/hKKijj

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۲/۲۴
مصطفی چ

جامعه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی