rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

▪️ فروشنده {مطالعه کنید واقعا عالیه}

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۰۵:۲۲ ب.ظ

▪️ فروشنده


▪️ قبلا که می گفتند:«هر آدمی قیمتی دارد» ناراحت می شدم ولی بعدها فکر کردم دیدم حرف غلطی نیست و واقعا هرکس قیمتی دارد!

شهید حججی و چمران و بایرامی و حدادیان و... با خدا معامله کردند و شدند مصداق فرمایش مولا که فرمود:« جانهای شما را قیمتی جز بهشت نیست، به غیر آن نفروشید »


▪️فلان نماینده هم که صدای کارگران گرسنه  را که فریاد می زنند «ده ماه است حقوق نگرفته ایم» نشنید ،یا آن یکی که بغض فروخورده جوانان بیکار را ندید،  فروشنده هستند،حالا کمی ارزانتر ! مثلا به یک آپارتمان یا چه می دانم به هرچی! یا آن یکی نماینده که صدای ضجه مردمی که کس و کارشان در قطار در جلوی چشمشان جزغاله شدند را نشنید و آن یکی که صدای آرزومندان مسکن مهر را نشنیدو...هم  فروشنده هستند،حالا قیمتش فرق می کند!


▪️آنها البته به جز خودشان،به اعتماد و امید مردم هم چوب حراج زدندو ثابت کردند که  راه هرگونه اصلاح ساختار دولت مسدود است!به دولت چک سفید امضا دادند و گفتند : هر کاری خواستید با مردم بکنید،ما چیزی نمی گوئیم! همین راه را بروید! به مردم هم گفتند : بیخود شلوغ نکنید! وضع خوب است.


▪️چند روز دیگر این نماینده ها زودتر از همه به تعطیلات نوروزی می روند و دیرتر از همه بر می گردند! نمی دانم برای بیکاران و کراگران درمانده حوزه انتخابیه خود چه جوابی دارند! 

 مردم هم یادشان نمی آید آنها همین چند روز قبل چه کردند!


رهبر انقلاب دو سال قبل(پنجم اسفند 94) و در آستانه انتخابات مجلس، نکته مهمی را به مردم گوشزد کردند: «برادران عزیز، خواهران عزیز، فرزندان عزیز من، جوانان! هرچه انتخاب کنید برای خودتان انتخاب کرده‌اید. انتخاب خوب شما به خود شما برمیگردد؛ اگر انتخاب با غفلت انجام بدهید که انتخاب بدی از آب دربیاید و از کار دربیاید، بدی‌اش به شما برمیگردد»

 منبع این متن در کانال تلگرام : @H_shamsian

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی