rubika.ir/it27_ir rubika.ir/it27_ir :)')">

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

گرافیک

پوستر بروشور بنر با کیفیت بالا

logo

به سوی حسین فرار کن ....

پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۱۱ ب.ظ

جوانی خدمت امام جواد علیه السلام رسید و عرض کرد:
 حالم خوب نیست،ازمردم خسته شدم،تهمت،غیبت و… چه کنم؟
بریده ام،نفسم در این بلاد بالا نمی آید امام جواد علیه السلام فرمود:
به سمت حسین فرار کن

به سوی حسین فرار کن


نظرات  (۲)

۱۸ آبان ۹۶ ، ۱۸:۱۴ علیرضا گرامی
سلام. وبلاگ زیبایی دارید.
لطفا اگر مایل به تبادل لینک هستید ، اطلاع دهید.
پاسخ:
سلام بزرگوار یعنی باید چیکار کنم ؟ 
من مشکلی ندارم فقط بهم بگید چیکار کنم 
۱۹ آبان ۹۶ ، ۰۶:۲۶ ....جلیس العقل ....
جالب بود 
لطفا منبع رو میفرمایید؟ چون در تصویر خیلی کم رنگه و معلوم نیست
پاسخ:
سلام والا تو نت فکر کنم هست ولی اگر پیدا کردم چشم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی